16 februari

Lunch

Jag sitter hemma hos mig själv i mitt egna kök med Molle. Hon har lunch just nu ås hon har varit här och käkat och ätit lite kladdkaka. :) Jag äter frukost/lunch, de blev gulasch soppa för min del fast den smakade mexican soppa fast lite mildare. :)

Får se vad jag hittar på idag. Tror jag ska ut till skatehallen för idag har jag fått klistermärken från en hemsida. Plus att jag fick brev från posten att jag har klistermärken från en annan hemsida att hämta ut.
Jag skickade nämligen till 3 eller 4 hemsidor och frågade om dom ville sponsra med lite klistermärken och sånt. Vi får se vad dom andra svarar. :)

'
                             Trevligt att dom skrev ett litet meddelande :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Skoj att de vill skicka ut märken, + att de personligen skrev en lapp. Kommer Linus och gänget fixa nån hemsida för nya hallen ?

2010-02-16 @ 14:43:15
Postat av: mamma

Du är duktig som fixar saker till hallen, roligt:)

2010-02-16 @ 14:48:58
Postat av: milla

Ja, de var skoj med en lapp. :) Jag tror dom håller på med en hemsida, men är inte helt säker. :)

2010-02-16 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0