16 februari

Kväll

Jag är nu hemma från skatehallen. :) Nästan precis när maten hade blivit klar kommer André för att hämta oss så jag fick lägga ner min mat i matlåda och ta med mig. Men de gick bra det med! ;D

Nu sitter jag och kollar på tv och äter glass. Och snart kommer Natta med mer glass! :D Vi lär nog bara glo på tv och slappa i soffan, jag har i alla fall inget emot det! :P

Jag ger upp nu, Abbe är på datorn och söker hjälpa mig att skriva och han fattar inte när jag säger till honom att han inte får hoppa upp på datorn. Så, HEJDÅ!


                          Ibland blir jag galen på honom!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Fantastiskt. Skor på fötterna. Kul!

2010-02-16 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0