15 februari

Min mobil är trasig!!!

Hur fan lyckas jag med alla mobiler?! Och lyssna hur den här gick sönder.. Jag tappade den i TOAN! Hur fan lyckas man med de?!

Det var precis innan jag skulle lägga mig, jag var inne i badrummet och skulle fixa mig inför natten så tappar jag den i toan. Jag fick upp den fort som fan men de hjäpte väl tydligen inte.. Först torkade jag av den och så där, satte i batteriet och den startade och funkade. Men så såg jag att det var fukt i kameran så jag stängde av den och tog isär alla delar så den fick torka nu över natten.
Nyss satte jag tillbaka allt och den startade, 'YES' tänkte jag men så funkade inte touchen. Så jag kunde inte trycka i min pinkod eller något..

FAN FAN FAN!

Men jag har en annan förtillfället så ni som vill få tag på mig kan det.
Plus att jag typ inte har sovit något inatt så mitt huvud värker nu och jag är skit trött, så nu ska jag släcka och försöka sova. GOD NATT!


 






milla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0