15 februari

Tjola hopp!

Klockan är 21.00 och CSI NY börjar nu, det ska jag kolla på!
Jag tänkte bara först sammanfatta min dag. Jag vaknade ganska sent, loggade inte på lite sidor på internet bland annat facebook och där pratade jag med Sara som var hungrig precis som jag så vi bestämde oss för att käka tillsammans. Det blev på Cleopatra, en Calzone var.
Efter maten gick vi till Ica och handla lite saker som var nödvändigt sen gick vi hem till mig. Jag började städa och diska och Sara började med kladdkakan.
Tog en paus från städandet och började aldrig igen.. ;D Sen har vi bara kollat på tv och slappat. :)
Tack för en trevlig dag Sara! :)

Måste se vad som händer nu, hej då!






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

haha, vilka moff ni är ;) hoppas det smakade :)

2010-02-15 @ 21:15:08
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Lars

Du verkar ha otur med mobiltelefoner, eller så gillar dom inte dig. Du måste vara snäll mot din mobil.

2010-02-16 @ 07:52:16
Postat av: sara

tack själv milla :D pusss

2010-02-16 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0