15 februari

Hoho

Jag är uppe nu, men jag måste få i mig något att äta ganska så NU. Annars kommer jag börja må illa och inte kunna äta något. Jag vet hur jag är.. Jag var hungrig redan imorse när jag var vaken men somnade till slut om.

Det känns som att jag har en hel del att göra idag. Skulle behöva städa, göra rent Abbes bur. Sen ska vi tvätta (som vanligt på måndagar) när Linus kommer hem.

Jag var tydligen inte den ända som var hungrig, Sara var också hungrig. Hon skulle duscha och så nu. Jag sa att hon har en halv timme på sig. Känner jag Sara rätt så är hon klar om typ en timme. :P Och då har jag redan dött av svält så Sara, SKYNDA DIG!

Nej, jag måste också fixa till mig lite.. Tjing!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0