12 februari

Tjoho!

Nu är jag äntligen hemma. Jag säger inte äntligen för att jag har haft tråkigt, jag säger det för att jag har ont i foten! :( Och nu när jag är hemma kan jag inte sätta mig ner i soffan och bara ta de lugnt.. Jag måste städa för det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma.
Jag skulle lätt kunna låta de vara så här tills imorgon men det är så att några av girlsen kommer hit kväll och då vill jag inte att de ska se ut så här, det är inte trevligt.

Idag har jag shoppat lite! :D Det som var nödvändigt var lite grejor från apoteket så jag kan plåstra om min fot. Sen hittade jag en tröja och en halsduk på Vero Moda och som tur var hade jag presentkort där så det jag behövde lägga ut var bara 9.90. ;D Så jag får tacka André och Maggis för presentkortet. :)


   Så här ser det ut, det passar inte ihop men jag ville bara visa.. :)


                          Lite bättre bild på halsduken. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: elle

snyggt, det ska va randigt i vår !!!!!!!!!!

2010-02-12 @ 18:23:36
Postat av: Natta

Jag gillar verkligen de där linnet :)

2010-02-13 @ 15:47:34
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: milla

Jag är verkligen nöjd med linnet, halsduken och tröjan :) Bra investerat av mig!

2010-02-13 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0