11 februari

Bokmal

Har ni varit nyfikna på vilken bok som jag läste? Det har ni säkert inte varit men sak samma. :P Boken som jag läste hette i alla fall Om du var jag.
I början var boken ganska seg men efter lite mer än halva boken började saker och ting lösas upp och de började hända lite grejor. Då blev det lite spännande. Men någon som jag störde mig lite på var att man inte fick reda på hur lång tid de hade gått mellan allt som hände.. Antingen är de jag som är trög eller så är det författaren som har varit lite slarvig med de. ;D


            Så här ser boken ut som jag läste.
            Den får tre av fem nördar av mig, 
             hade först tänkt ge den två men 
       att slutet blev lite spännande gjorde så
                   att den fick de bli tre.







milla.

Kommentarer
Postat av: molle

bara på nästa bok! ;) Glöm inte snabba cash!

2010-02-11 @ 21:06:20
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: mor

det passade bra att du fick dessa böcker nu när du är sjukskriven, vilken tur!!!

2010-02-11 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0