11 februari

SUSSU!

Våra kläder har kommit! :D
När jag äntligen reste mig från sängen och hade flyttat in datorn, boken och mobilen in till vardagsrummet gick jag och kollade om jag hade fått någon post idag.. Och i brevlådan låg det ett packet, jag fattade direkt att det var kläderna som jag och Sussu hade beställt!

Jag är super nöjd men jag kunde faktist ha tagit S i den tjocka oversize tröjan. Men alltid när jag brukar göra de så brukar de sitta för tajt för att vara oversize och de är ju inte de som är meningen med oversize så nu tänkte jag att jag tar M. :P








milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jäklar de var en snabb leverans.. imponerad.

2010-02-11 @ 13:34:26
Postat av: Lars

Hur kunde det gå så snabbt?

2010-02-11 @ 16:46:16
Postat av: milla

Ja de gick riktigt snabbt! Jag vet faktist inte varför.. :/

2010-02-11 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0