10 februari

yO yO yO!

Jag gick upp för en stund sen, de blev lite längre än 10 idag. När jag gick upp släppte jag ut Abbe och han hoppar direkt upp i soffan och lägger sig i kojan, jag tror verkligen han gillar den där kojan! :D Han rullar till och med i den! jag har aldrig sett en kanin rulla! :P Han ligger på rygg och vill bli klappad på magen, SÖT!

Hur som helst.. Snart kommer några av tjejerna (Molle, Sara och Natta) komma hit för att äta lunch. :) Molle måste tillbaka till jobbet, Sara vet jag inte om hon jobbar eller inte och Natta börjar klockan fem. Så hoppas dom som inte jobbar stannar hos mig en stund så jag får lite sällskap idag. :)


                                         Jag just nu


                                       Abbe just nu






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0