10 februari

Hör och häpna!

Jag gick ända från skatelokalen till Ica och sen hem! :O Det gick inte så fort men vi kom fram i alla fall. Jag gick med Linus och Pata. Jag fick ganska ont i foten när jag kom hem och skulle ta tablett för det men jag glömde bort de och nu är smärtan borta, nästan i alla fall.

Jag tänkte ta en tablett när jag går och lägger mig i sängen som jag tänkte göra ganska snart. Tänkte lägga mig och läsa lite. :)
Imorgon vet jag inte vad som händer. :/ Det kanske bara blir att ligga i soffan och slappa hela dagen, me like! Eller så sitter jag vid datorn hela dagen, men fan de blir trist efter ett tag och man blir uttråkad ganska fort. Det är inte alls många som uppdaterar på Facebook på förmiddagen/eftermiddagen, det är lite trist.. 

Jag ska lägga mig i sängen nu, natti natt!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Otroligt vad fort det läker på dig. Bra!

2010-02-11 @ 07:49:42
Postat av: mamma

Att du skulle kunne gå efter mindre än en vecka trodde jag inte när jag hämtade dig efter oprationen, otroligt bra, men överbelasta inte foten. Kram kram :)

2010-02-11 @ 09:38:03
Postat av: milla

Ja, de går riktigt bra. Fast jag kan inte böja på tån än och jag är fortfarande jätte öm.

2010-02-11 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0