10 februari

Tjoho!

Jag är just nu ute i skatelokalen. :) Jag var rädd för att jag skulle bli rastlös så jag tog med mig datorn, min bok som jag har börjat på. Sen när vi skulle åka så kollade jag i postlådan och såg att jag hade fått fotona jag hade beställt.
Jag beställde bilder från Barcelona och min födelsedag. Meningen är att jag ska göra album och skicka efter lite då och då. Det var en sak som jag tänkte börja med efter nyår. Det här är i alla fall en början.

Och vet ni! Jag fick på mig en sko idag! Fast jag kunde inte knyta den så snörena är öppet så mycket som möjligt. Det känns så dum att hoppa runt på kryckor när jag kan gå. :D Eller gå och gå, jag kommer fram i alla fall. ;)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0