5 december

Söndag

I fredags var jag som sagt på julbord. Det var trevligt och skoj. :) Vi åt först mat sen bowlade vi, de gick inte alls bra för mig. :P Jag satte dom 7 första kasten i rännan och kom näst sist.

Igår tog vi först de lugnt sen drog jag till Kimberly. Där var också Anna. De kom lite mer folk och de blev förfest och sen utgång. Ute gjorde jag värsta vurpan. Jag hade varit ute och när jag kom in hade de fastnat massa snö under klackarna och de blev snorhalt. Så när jag gick in halkade jag framför alla. Så jävla pinsamt! Men jag reste mig fort och skrapade bort snön/isen och gick iväg. Men jag slog i bakhuvudet och de gjorde skit ont! Vurpan var som i en tecknad film. Jag bjuder på den. :P

Nu blir de mat, kinamat eller natcho, de är fråga. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Otur att du halkade när du hade varit ute och fått frisk luft :)

2010-12-05 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0