23 december

Hello!

Jag hade beställt väckning klockan 9:00 av Linus men han ringde 20 över så jag fick lite sovmorgon. Jag ville nämlingen upp tidigt för att städa lite här hemma. Ställer jag klockan så vet jag att jag kommer snooza förlänge.

Jag har plockat lite och nu ska jag diska. Ett stort berg som vanligt. ;P Senare ska jag till Eskilstuna med Anna och Kimberly. :) Jag tror julklapparna är klara, idag ska jag leta rätt locktång och kanske hämta ut en ny dator?! :D Jag fick brev om att de inte gick att laga min dator (åh fan?!) så jag ska få hämta ut en ny. :) 


Fick ett litet meddelande av min favvobrevis idag. :D
Haha, vad söt hon är. :P







milla. 

Kommentarer
Postat av: Lars

Men, Milla, inte behöver du köpa locktång till mig.

2010-12-23 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0