23 december

Ett inlägg som jag skulle publisera förut ikväll men de blev något fel så det kommer nu..


Bingolotto uppesittarkväll

Jag, Linus och Kalle spelar bingolotto. Det är ju skit kul! Jag och Linus har tre lotter, vi måste ju vinna något. En bil, en resa? Mig spelar de ingen roll, bingolotto kan få bestämma. ;)

Under dagen har jag, Anna och Kimberly varit i Eskilstuna och shoppat lite. Jag hittade bara julklappar till mig själv. Så hämtade jag ut en ny dator (de är den jag använder nu), det blev en Acer den här gången. Jag hade inga fler att välja på, dom visade mig bara den jag skulle få.
Den är tydligen bättre än den jag hade så jag klagar inte.

Nu ska jag hålla tummarna för att vinna något. ;)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0