16 december

Gooood morgon!

Idag vaknade jag av att det var nån som höll på inne i köket och jag fattade nada, jag trodde närstan att jag var hemma hos mamma. Men sen kom jag ju på att Camilla är här och hon tycker om att diska så hon höll på med de.

Nu är jag uppe och hon hade gjort te till oss. Idag ska vi färga hennes hår, baka lite. :) Igår klädde vi granen, den blev hur fin som helst! :D Men jag kom på nu att jag hade glömt att köpa polkagrisar som ska hänga i den!

Men nu ska vi fixa oss och gå till stan. Tjing!







milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ja, det var en snygg gran. Nästan lika fin som min.

2010-12-16 @ 13:32:25
Postat av: mamma

Granen blev jättefin, jag har oxå pyntat min gran och alt är på plats :) Ha det så mysigt nu mina två millor!!! Kram kram.

2010-12-16 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0