15 december

Hoho

Jag vaknade strax innan 12 och då gick jag upp, tog de lite lugnt och sen fixade jag till mig lite. När de var klart gick jag till Tommys jobb och lånade bilen. Sen åkte jag och stor handla.
Fy fan vad jobbigt de är att göra de själv i alla fall när de ekar i kyl och frys så man måste handla så mycket.
För de första tog jag en vagn som drog åt höger hela tiden så när de var som mest i vagnen var den skit svår att styra. För de andra blev man så stressad när man skulle hinna med att lägga upp allt på bandet, betala och packa. Tror 2-3 stycken hann bli klara före mig.

Sen hem och packa upp allting och sen börja städa lite. Storstädade Abbes bur, skrubbade som fan. Sen iväg och lämna tillbaka bilen, sen uppta städningen igen.

Men nu är de fint och jag sitter och väntar på att Camilla ska komma! :D Hon är på väg hit. Ikväll ska vi klä granen och mysa!


Kanske inte ser så mycket ut men de var både tungt och mycket! :P







milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj va du har hunne med idag da!!! Ha det nu så trevligt med Camilla när hon kommer, skönt för er att träffas igen....o hälsa min goa Camilla från mig. Kram kram :)

2010-12-15 @ 18:16:56
Postat av: molle

Duktiga du :) Ha så mysigt ikväll :) Puss min sötnos

2010-12-15 @ 18:38:44
URL: http://malinbrege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0