14 december

Färdig!

"Torka dig då" fick man höra i skolan när man hade Leif Granlund och sa just "färdig".. Roligt va? Höhö..

Nej men jag har fixat klart mig nu, de var fan inte lätt idag för jag var tvungen att hålla koll på Abbe hela tiden för han skulle springa efter mig vart jag än gick. Gulligt men lite jobbigt. :P Jag vill ju inte kliva på honom.
När jag ströck min tröja lite fort på mattan så skulle han vara med, han satt på tröjan och kollade. :P

Snart ska jag bege mig mot tandläkaren, inte för att jag har tid men för att Madde har de och då ska jag ta hand om Thea medans hon är inne och kollar gaddarna.. :)


När jag köpte de här halsbandet trodde jag inte att jag skulle
använda de så ofta men jag har de på mig typ hela tiden. ;D
Bra inköp helt enkelt. ;)







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0