1 december

Shit, redan december!

Jag ska bara skriva lite snabbt för jag måste egentligen bege mig. Idag ska jag luncha med Natta. Sen vad resten av dagen har att erbjuda får vi se. :) Ska försöka få tag på frisör tid, jag måste bli av med den här utväxten!

Igår kväll sa jag hej då till min kära Molle. :( Hon ska flytta till Tyskland och igår gick lasset. Jag gillar de skarpt men ändå inte för jag kommer sakna henne som faaaan! Jag gick och grina hela vägen hem och sen när jag kom hem fick Linus trösta mig. :P
Men hur som helst, då får ju jag ett nytt land att bekanta mig med. ;)


Nu skickade Natta meddelande och sa att hon var klar.
Det är jag med så nu ska jag dra!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0