1 december

Frissan

Jag fick tag på tid till frissan. Imorgon har jag tid hos frissan i Eskilstuna för att klippa mig. Jag klipper mig bara hos en frisör, hon är den ända som får de som jag vill ha de. Sist testade jag en annan frisör men blev inte alls nöjd.

Och på fredag fick jag tid hos en frisör här i Strängnäs för att färga utväxten, de var där jag var sist och dom lyckades bättre med färgen än vad min frisör brukar få. Hon brukar vara så rädd om mitt hår och inte göra riktigt som jag vill, hon möter mig halvvägs men jag vill att dom ska göra som jag vill ha de. :P






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Det är rätt, Milla. Man ska inte kompromissa med håret. Jag klipper mig också hos den bästa :)

2010-12-01 @ 18:05:57
Postat av: milla

Är det inte mamma som klipper dig? ;P

2010-12-01 @ 18:11:23
Postat av: Lars

Jo, det stämmer :)

2010-12-02 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0