6 augusti

HIHI!

Snart bär det av! :D Det ska bli så jääkla kul och skönt! Sola och bada hela dagarna, och bli brun. ;) Jag tror typ inte att jag kan bli brun längre, de känns inte som de i alla fall. Har inte varit riktigt brun på ett bra tag men jag borde ju bli de nu när man ska vara utomlands en vecka.

Gick upp klockan 9 idag för att hinna med att städa lite så de är fint när man kommer hem igen. Nu har jag precis duschat och ska fixa mig lite sen kommer mamma och hämtar oss. Hon ska skjutsa hos till Arlanda. :)

Ha det så bra, så hörs vi! TJING!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du får ett minneskort på 8 GB. Då får du plats med 1000 bilder med högsta upplösning eller fler bilder om du väljer lägre upplösning :)

2010-08-06 @ 10:45:19
Postat av: mamma

Ha det riktigt bra nu och njut utav bad o sol!!!

2010-08-06 @ 16:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0