3 augusti

JAG LEVER!

Jag kanske ska ta mig lite tid och skriva några radet här, de var ju ett tag sen.
Sen sist har jag hunnit med en roadtrip med Natta och Anna. Det hela började lördagen den 24 juli..

Jag hade hämtat upp Anna och all hennes packning, sen åkte vi förbi Natta för att hämta upp hennes packning. Sen skulle vi bara ner till mig och hämta min packning men när vi var på väg ner till mig så skulle Anna hälsa på en person som gick förbi och drog ner rutan som hon inte fick göra.. Rutan fasnade i dörren och de var ju inte så bra när vi skulle åka på motorväg ända ner till Göteborg.

Så vi åkte till Therese och Tommy för att få hjälp med rutan men det slutade med att vi fick låna deras bil istället. Det gjorde ju inte oss något, för då fick vi en bekvämare och större bil. :)

I alla fall.. vi kom ner till Göteborg sent på lördagskvällen. Då slog vi upp tältet skit snabbt och packade in alla grejor sen började vi förfesta! De blev utgång på något som hette Trädgårn. Det var ett bra ställe. Sen tog vi en taxi hem, och den resan var något extra. :P Det slutade med att vi fick betala 100 kronor vitt istället för 200 kronor svart för att vi var roliga brudar. :P

På måndagen blev det Liseberg, sååå jävla kul! Behöver inte säga mer om de..

Tisdagen var tänkt att vi skulle campa i Halmstad men när vi kom dit fick vi reda på att alla campingar hade åldersgräns 23.. Så vi bestämde oss för att åka till Öland på en gång. De var tänkt att vi skulle dit lite senare på veckan..

När vi väl kom dit och checkade in på en camping var dom som jobbade där så otrevliga så vi bytte camping och blev camping grannar med några från Strängnäs. Världen är bra liten..

Hur som helst.. vi träffade ett gäng killar från Värnamo som bodde på samma camping och hade husvagn. Efter som de inte var så bra väder hela tiden så hängde vi där och de blev party 4 dagar på rad dock bara två dagar med utgång.

På vägen hem från Öland lyckades vi köra fel men de fixade vi rätt så snabbt till. ;) Och med mig framför ratten körde vi in lite tid.


BLA BLA BLA, nu blev de mycket text men så är det.. Bilder kanske kommer sen.


Och för att avsluta min semester drar jag till Cypern på fredag, det ska bli så jävla nice! :D





Nejmen, ha de bra!






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket har du hunne med o nu även Cypern, kul o roligt för dig :)kram kram

2010-08-03 @ 23:35:42
Postat av: Lars

Låter som ni har haft det skitkul, men inte blivit så bruna. Då är det läge för Cypern :)

2010-08-04 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0