23 augusti

Hallihallå!

Jag är nyligen hemkommen från dagens arbete. När jag ska låsa upp dörren upptäckte jag att de är någon som har varit inne i min lägenhet, tänkte direkt att de var Natta som hade hämtat sin cykel (cykelnyckeln ligger inne hos mig och hon har nyckel) men cykeln stod ju fortfarande kvar så då blev jag lite fundersam..

Jag öppnar dörren och var beredd på en stökig lägenhet som jag hade tänkt att städa idag. MEN ICKE! Min kära mamma har varit här och städat idag! :D Så nu har jag de jätte fint! Me like!

TACK VÄRLDENS BÄSTASTE MAMMA! :D

Nu har jag bara tvätten att oroa mig för.. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Varsågod världens bästa dotter!!! <3

2010-08-23 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0