18 augusti

Minilördag

Idag efter jag kom hem från jobbet skulle jag till banken och sätta in lite pengar men de gick ju inge vidare, banken hade inte öppet. Jag får fixa de imorgon, fattar inte varför banker inte har vanliga öppettider?!

Igår var jag som sagt och hälsade på Madde och Emil och fick se lilla söta Thea. :) Hon var hur söt som helst, jätte liten. Tänk att man har varit så, helt sjukt!


                                                    Thea, sötnos!


                                             Visst hade jag de bra? ;)






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du hade säkert bra, med sol och värme och roliga människor, men du läste sorgliga böcker. Snyft

2010-08-18 @ 22:14:34
Postat av: Lars

Du hade säkert bra, med sol och värme och roliga människor, men du läste sorgliga böcker. Snyft

2010-08-18 @ 22:15:13
Postat av: mamma

Det ser skönt ut, sen vill jag se mera bilder. Så söt lille Thea är:)

2010-08-18 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0