7 april

Rånad

När jag kom till sjukhuset förut och skulle säga till i receptionen att jag var där. Självklart skulle ja betala jag tänkte 100 kr max 150 men dom tog fan 300 (!!!) jävla spänn! Det är ju rena rånet!
Dom skulle bara kolla hur foten såg ut och så pratade vi om när nästa fot ska opereras (i höst någongång). Det tog kanske 10 minuter, 300 spänn!!!

Sen när mamma och jag kom hem hit så började vi fixa med alla mina skor i garderoben. Nu när jag har rensat och lagt vinterskorna i förrådet kom jag fram till att jag har 27 skor framme (eller ja, i garderoben).
Fast då har jag inte räknat med dom skorna som mamma ska klacka om, de var ungefär 5-6 par skor. I LOVE SKOOOOR! Fan jag glömde ta bort på före och efter, de blev skor skillnad i alla fall. ;)


Man ser inte så mycket men så här blev mitt hår i alla fall,
ni får kolla på andra bilder och jämnföra.
Inte så blont nu men det är början till att bli. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Visst är det dyrt att besöka läkare. Men själva operationen kostar ungefär 7000 kronor på privatsjukhus. Där behövde du inte betala så mycket. Det är ju skönt :-)

2010-04-07 @ 22:04:16
Postat av: Lars

...och håret blev snyggt.

2010-04-08 @ 07:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0