6 april

Godish kvällish, höhö

Idag känner jag att jag har varit duktig. Sen jag skrev sist har jag varit och köpt nytt hö till Abbe, för de han hade var jätte konstigt. :/ Det var dom att ge honom smulor, inga riktigt höstrån. När jag kom hem gjorde jag rent hans bur och han fick de nya höt som han flög på, han hade nog saknat de. :P

Sen har jag plockat lite och diskat medans Linus gjorde maten. :)
Nu är det tv dax. Massa bra ikväll!

JUST DE! Jag kan inte skicka sms. :/ Dom skickas inte iväg, dom läggs bara i utkorgen och köas. Jag blev lite fundersam när inte Molle svarade på mina sms idag. :P Så, Sofia, det låter som en bra idé! Du får ditt svar här, så hoppas att du läser. ;)

Nej, jag skulle ju kolla på tv, hejdå!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså- var det därför jag aldrig fick några sms från dig sen, jag trodde du blev lack på mig =( =) ;)

2010-04-06 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0