5 april

Ööh?

För ett tag sen var Linus IKEA och då köpte han 12 glas eftersom vi behövde glas. Vi har använta alla glas så det är helt tomt i skåpet. Men jag diskade nyss och då började jag räkna dom glasen som jag diskat och de var bara 8 glas. Alltså har 4 stycken glas försvunnit? :/

Jag är helt förvirrad, dom kan ju inte bara försvinna..? Jag har gått runt i lägenheten och letat men hittade inga och de står inga i något skåp.. Jag ringde Linus och frågade om han hade haft sönder något glas men de hade han inte och de har inte jag heller.

Mysterium..


Någon som har sett dom försvunna glasen?






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

När jag var hos er har jag för mig att det var 12...det var skumt!!!!

2010-04-05 @ 18:10:37
Postat av: Therese

Men då..jag vet att jag köpte 12st ;-)) hahaha har ni små tjyvisar hemma ;-) som behöver glas.

2010-04-05 @ 19:21:15
Postat av: Lars

Folk går väl iväg på stan med drinkar i glasen. Men ni får väl köpa fler. Det är inga pengar. Jag köpte samma sort igår, sex för 29:-

2010-04-05 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0