30 april

Valborg

Jag kom hem vid 2, gick till affären och köpte de jag behöver tills ikväll. Jag köpte även färg till håret så just nu sitter jag med slingor i håret. Tack Molle för att du kom och hjälpte mig. Jag var hos frissan igår men jag tyckte inte de blev så ljust som jag ville så jag gjorde en liten impulsgrej.

Jag sitter just nu med Nattas dator för jag lämnade in min igår. Det skulle ta 2-3 veckor! Det är helt sjukt, hur ska jag kunna klara mig utan dator så länge?! Det är ingen som gör de 2010.
Som tur har jag Lars som ville vara snäll och låna ut en dator till mig. :) Men den får jag inte förens på söndag eller någe för han är inte hemma just nu.

Nej nu måste jag skölja ur färgen, jag hinner nog uppdatera lite senare.






milla.


Kommentarer
Postat av: molle

hoppas det blev bra så du inte slår mig när jag kommer, för jag kommer om bara två minuuuuteeeeer, puupåre

2010-04-30 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0