28 april

God kväll

Jag sitter och kollar på Anna Anka söker assistent, fy fan vilket skämt! Det är så jävla larvigt när hon sitter på sitt kontor och någon ska få OK eller failed. Och när hon sitter där och ska se fundersam ut, åå blir bara irriterande.

Imorgon har jag sovmorgon, det ska bli skönt. Jag ska jobba i Eskilstuna på dagen. Halv 7 ska jag och Natta vara hos frissan. Jag ska slinga mitt hår lite mer och Natta ska klippa sig. Plus att jag ska lämna in min dator. Efter som jag ska vara i Eskilstuna tänkte jag åka hem till mamma efter jobbet och vänta på att Natta kommer till stan.
Så ikväll innan jag lägger mig måste jag packa ner kläder som jag ska på mig efter jobbet och sen måste jag har med mig datorn.

Bla bla bla, god natt eller något!
BTW, ikväll är det äntligen GREYS! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Natta

God natt älskade vän :) Och glöm inte att du har oss! <3

2010-04-28 @ 22:26:16
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: Natta

God natt älskade vän :)

2010-04-28 @ 22:28:16
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0