27 april

Hoho

Imorse var jag med om något läskig, tycker jag i alla fall. Jag stod och väntade på att bli upphämtad för att åka till jobbet så hör jag att det låter jätte mycket från Abbes bur.
Jag går för att kolla och då ser jag hur han springer fram och tillbaka fort som fan. Och han springer bara rakt in i buren så han måste göra illa sig. Jag öppnar buren och försöker få tag på honom men de var inte så lätt. Jag har aldrig sett honom springa så där fort.

Jag fick tag på honom och fick honom lugnt. När jag tog upp honom var han helt stel och hans hjärta slåg i 120. Han hade vänt upp och ner på allt i buren. Matskålen var under allt spå och höt var i hela buren (som vanligtvis brukar ligga i ena hörnet), saltstenen satt inte fast i gallret längre sen hade de skvätt massa spån och hö utanför buren.

Jag la i nytt hö i buren och plockade upp allt lite snabbt. Jag var rädd att lämna honom, tänk om de var något fel på honom. :/ När jag kom hem var han som vanligt, nu ligger han på mattan och typ sover.


Kolla vilket kaos de är i buren! Så här ser de verkligen inte ur annars!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0