26 april

Ny vecka

Vilket innebar jobb igen, jag längtar redan tills fredag för då är det helg igen! Jag undrar fortfarande när jag ska vinna dom där miljonerna som kommer göra att jag slipper jobba resten av mitt liv.
Kanske måste börja köpa någon lott eller så för att de ska hända? :P

Jag väntar på att Natta ska sluta jobbet så vi kan gå ut och gå. Jag känner att jag måste äta innan för jag är skit hungrig. Vilken tur att jag gjorde mat till 100 pers igår, så det är nästan bara att värma. Måste bara koka lite mer ris.






milla.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Skönt med mat som är klar så du slipper att laga, så duktig du har vare!!!! :) puss

2010-04-26 @ 16:33:14
Postat av: Lars

Ja, första steget är kanske att köpa en lott. Lycka till :-)

2010-04-26 @ 20:04:56
Postat av: Therese

Jag har oxå länge undrat över varför inte jag kan få vinna så där många miljoner.. men du har ju rätt, man kanske ska tippa då ;-)

kram på dig

2010-04-26 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0