20 april

Haha

Abbe hoppade ut i hallen förut och när jag gick för att kolla vad han höll på med då kommer han med full fart från köket. Haha, han såg att jag såg honom så han sprang tillbaka. Då bar jag in honom i vardagsrummet igen men han sprang direkt ut i hallen så nu måste jag kolla vart han tog vägen.

Fan ska han börja springa runt i hela lägenheten nu? :P

Haha, jag gick och hämtade honom nu, han var i rummet brevid toan och nu sprang han iväg igen. ORKA! :P Jag ska ju kolla på Desperate Housewives nu så jag får blocka vägen ut i hallen. :P


                                      Haha, hittade honom i mörkret. :P






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Han börjar bli kaxig, men otroligt söt..

2010-04-21 @ 05:36:07
Postat av: Lars

Han börja nog bli sugen på att käka elkabel och annat :-)

2010-04-21 @ 06:37:25
Postat av: Mamma

Han är nog nyfiken på livet den lilla sötisen, och det finns jo utrymme hemma hos dig :)

2010-04-21 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0