19 april

Jag lever!

Har bara inte haft något att skriva om, jag tog det bara lugnt i helgen. Jag har egentligen inte så mycket att skriva om nu heller så jag lägger in lite bilder istället.


                   Så här får jag se ut på jobbet för mina byxor har gått sönder,
                            jag har hängslen som håller upp mina byxor och
                    gylfen nere för den kan inte hålla sig upp, pinsamt värre!



 I torsdags böjd Natta mig på mat (hemma gjord hamburgare), ser de inte gott ut? ;D


                      I lördags när jag gick till affären var de så här fint ute. :)


     Abbe har börjat hitta ut till hallen, nu får jag verkligen hålla koll på honom. :P


               Han vågar inte riktigt gå in i köket, han kommer bara så här långt.
   Men snart hoppar han väl in där, de var samma sak som när han skulle in i hallen
                            det gick sakta men säkert, några steg i taget..



                        Visst är de fint? Så här ser de ut utanför just nu. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du bjuder riktigt på dig själv med alla bilder som du delar med dig....kul att se!!! Så kommer jag imorgon, älskar dig min kära dotter:) Puss puss!!

2010-04-19 @ 18:37:36
Postat av: Lars

Schyssta bilder. Du måste ju få nya byxor, så där kan du inte gå :-/

2010-04-19 @ 19:54:15
Postat av: Lars

P.S. Har du något program för att fixa till mörka bilder? Finns PhotoScape, som är gratis och Photoshop, som är dyrt. D.S.

2010-04-19 @ 19:59:14
Postat av: milla

Jag använder Picasa 3 men jag vet inte hur de är när man fixar bilder på de sättet, jag ändrar mest stl och sätter dit ramar och gör kollage. Men testa de, de är gratis :)

2010-04-19 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0