15 april

Hemma igen

Jag har precis kommit hem. Fikan var jätte mysig och trevlig. Vi var på ett ny öppnat ställe som heter Blå koppen. Jättestort, man gick nästan vilse. :P Men det var mysigt där. :)

När vi hade fikat åkte jag och Natta hem till henne så hon fick byta om sen hem till mig så jag fick byta om. Så vi har varit ute och gått i rasktackt i en timme. Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon för jag är så jävla otränad. :P

Jag ska hoppa in i duschen och sen ligga i soffan tills det är dax att sova.
IMORGON ÄR DET FREDAG! :D






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Skönt med fredagar, eler hur?

2010-04-15 @ 22:19:30
Postat av: Mamma

Kul med ett nytt fik, det måste jag prova!!!! Älskar jo att fika :) Puss på dig:)

2010-04-15 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0