12 april

Gäsp

Efter maten satte jag mig i soffan och kollade på tv men jag gled bara längre och längre ner i soffan. Till slut somnade jag och vaknade av att Abbe gör ett konstigt ljud. Han typ föns 10 gånger på rad. Men nu är han som vanligt igen och springer runt och vill ha chips.. Haha, jag borde egentligen filma de här men jag vet inte var kameran är och jag har Linus ben i knät.

Jag säger som Molle sa till mig tidigare idag, "snart är det fredag!".
Gillar när hon tänker så där positivt! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

vi måste peppa varandra så vi klarar oss igenom vardagen! ;)

2010-04-12 @ 20:10:00
Postat av: Anonym

Ja, imorgon måste vi smsa mer ;)

2010-04-12 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0