1 april

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Jag tror faktist inte jag har gått på något hittills idag. Jag kommer ihåg för några år sen när min syrra vad gravid. Det var 1 april och jag var i skolan så får jag ett sms där hon har skrivit något i stil med: "Hej, jag var på ultraljud idag och det ligger inte bara en bebis i magen utan två"
Jag blev skit glad och gick på de direkt! Hon sa inte heller att det var ett april skämt så jag trodde de i några dagar tills hon fattade att jag inte hade förstått att det var ett aprilskämt.

Men men, jag är inte bitter.. :P Eller jo det är jag för Abbe pissade nyss i soffan. Han har inte gjort de på jätte länge men nu är han ju i tonåren och då kan man få räkna med uppror. Hur som helst, han åkte in i buren på en gång och tvättstugan var ledig så jag tvättar de nu. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Tror du Abbe förstår att han varit dum?

2010-04-01 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0