9 september

Lite irriterande..

Igår hämtade jag ju ut min mobil eftersom den har varit inne på lagning. Jag lämnade in den på grund av flera olika anledningar bland annat för att den inte kopplar upp sig till datorn när jag försöker.
Jag testade aldrig den igår i fall den funkade. Men nyss gjorde jag det och jag kan säga att det funkar inte. Fast nu är det något annat problem. Förut försökte datorn bara installera "den nya varan" fast jag har använt den på den här datorn ett antal gånger så jag fattade inte vart de kom ifrån..?
Hur som helst, nu kommer det inte upp någonting.. Nada.. Lagomt irriterande!

Jag som hade tänkt att lägga upp bilder men de blir inte av, sorry. Istället kan jag infomera om att fotbollen står på här hos oss, verkar som att Sverige spelar lite dåligt.. Tycker Sverige kan vinna den här matchen nu så jag får se IDOL! Jag vill skratta åt dom idioterna som stället upp och skämmer ut sig och glädja mig åt dom som verkligen sjunger bra. :)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0