8 september

Bra dag men trött

Jag kom hem för ungefär 1½ timme sen, jobbade över lite så nu är jag helt slut. När jag kom hem var de typ kaos här. Men jag installerade boxen (som kom idag :D) sen hann jag se IDOL, bra de, för det är början man inte vill missa. ;)
Har även fått tillbaka min mobil idag, tyvärr fixade dom inte displayen men de andra verkar de som att dom fixade. På lappen som jag fick med stod de "OBS tappskada och trasig display"... ååh fan?!

Innan jag kom hem var jag i affären. Haha det var en pappa och sitt barn som stod bakom mig i kön.. Sonen kanske var 8 år..
Pappan: Vi kommer hinna hem till Simpsons.. Men du Leopold.. Jag ser nu att de är repris från igår..

Leopold: Är du säkert? Vad dåligt..

Pappan: Ja antingen är de så eller så har dom skrivit fel.. Vi får se sen..

Sen tar pappan upp en sak ur korgen som visar sig vara ett glasspacket..

Pappan: Leopold, vad är det här..?

Leopold: Ja, jag hittade den. Den såg god ut..

Pappan: Sa jag att du fick ta den?

Leopold: Nene, jag går väl och lämnar tillbaka den då..

Pappan: Nej de behöver du inte men det är själva principen, du måste fråga först. Du kan inte bara gå och ta..

Leopold: Jaja....

Haha, det kanske inte låter så kul för er men de var riktigt kul för mig, pappan pratade på ett roligt sätt också och ungen sket typ i allt. :P
På ta om ungar.. Idag kom de fram en flicka till mig och frågade om jag ville byta nyckelpigan som hon hade i handen mot 5 kronor.. Det kanske låter sött men de var de inte.. Ursäkte men ungen bröt på ickesvenska (fast hon var svensk) och såg allmänt tattig ut..

Nej nu är det tack och god natt!






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sov gott sötnos efter en bra dag:)

2009-09-08 @ 21:52:33
Postat av: Natta

Hahah, Milla jag tror jag vet vem den där pappan och sonen är :P Jag tycker jag känner igen de, pappan brukar prata så med sin sån, om de är han jag tänker på :P Haha

2009-09-08 @ 22:46:22
URL: http://nathalieericssob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0