7 september

Hej hej!

Jag känner att det har varit dålig uppdatering den senaste tiden men jag har faktist inte haft tid. Igår var vi som sagt på IKEA sen åkte vi till Eskilstuna och lämnade bilen hos pappa. Sen när vi kom hem började vi skruva ihop lite av det vi köpte. Klockan rann iväg och vi hade hyrt film som vi skulle hinna se innan det var lägg dax.

 

Vi hyrde The unborne, den var skit läskig! Tyckte jag i alla fall, tror inte Linus tyckte den var så bra men jag satt med händerna framför ansiktet hela tiden typ. Jag har ju lite fobi för fönster och nu har jag även för speglar! Skit läskigt imorse när jag skulle sminka mig. Jag vågade inte kolla åt sidan, utan fokuserade mig på ögonen. ;P Visst är jag töntig..?

 

Jag ska gå och hjälpa till med att fortsätta att skruva ihop allt, ha de bra!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0