5 september

Tjohoo!

Det blev lite ändrade planer igår. Det var meningen att jag och Madde skulle ta de lugnt och hyra film men så blev de inte. Det blev lite fest. Vi satt här hemma hos oss, Peter kom över senare kom även Natta och Molle hit. :) Efter lite förfest här drog vi ut på krogen, det var ganska kul men jag hade så ont i mina fötter. Tur att jag ska till läkaren på tisdag..


Min outfit för kvällen, svarta jeans, vitt linne och massa smycken. :)


Peter som inte vill vara med på bild..


Shot!


Madde hittade ett hjärta i godiset..
Haha, ändring det var Natta som hittade hjärtat inte Madde. :P


En rökande brevlåda som vill ha "igen reklam" ;D

Yeah!


Peter vill fortfarande inte vara med på bild..


Snygging... ;D


Sen när vi kom hem till mig (jag och Madde) blev det lyx nattkrubb.

Vi ställde oss och lagade fläskflié med kroketter, sallad och tzatziki. :)


Madde sov över på soffan, har ju ingen rullgardin i vardagsrummet så det fick bli en filt. :P







milla.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

de va natta som hitta hjärt godisen.. hehe :)

2009-09-05 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0