4 september

Satan i gatan!

Jag kom hem till mamma för en stund sen för att äta min matlåda som bestod av tacos. Men smart som jag är har jag glömt taco chipsen! Så det blev bara köttfärs, grönsaker och gräddfil. Det dög väl men jag ville ju ha chipsen till. :(

När jag åker hem från Eskilstuna efter jobbet ska jag plocka upp Madde. Vi ska mysa lite ikväll, laga lite mat och hyra film. :) Direkt efter jobbet ska jag lämna in bilen på lagning sen ska jag låna pappas bil över helgen. På söndag blir det IKEA. Äntligen, som jag har längtat. ;)

Idag har jag ringa hyresvärden och vi har Boxer i huset. Han där Robert som är med i reklamerna. ;D Så nu tänkte jag gå in på deras hemsida och kolla om dom har något bra erbjudande.







milla.

Kommentarer
Postat av: Robert

Välkommen till min värld. Här kan du hitta Boxer Mix, Boxer Max och Boxer Slask.

2009-09-04 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0