30 september

Hoho

Förlåt för dålig uppdatering men som sagt mitt internet är helt åt helvete. Jag kommer inte in på någon sida.

Just nu sitter vi hemma hos Linus föräldrar och betala våra räkningar. Vi har ju inte kunnat gjort det på grund av internet. Igår satt jag med Tele2 och skällde ut dom för att det inte går att komma in på sidor.. Vi måste ju fan kunna betala våra räkningar! Men nu är det i alla fall gjort, tummen upp för det men tummen ner för att alla jävla pengar försvinner. ;P Men sånt är livet! ;)

Det är ju inte första gången det går så här segt! Tycker de borde vara bättre hastighet när GB:en har gått ut.

Dom senaste kvällarna har vi haft sällskap av Anna och Martin men ikväll är det nog bara Anna som kommer. Vi ska kolla på Idol och Greys Anatomy. JA! Det börjar igen! :D Jag är så jäkla taggad, tycker det var på tiden. Så har jag för mig att Desperate Housewives börjar nästa vecka! :D Hoppas allt annat skit jag kollar på börjar snart. :)

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0