3 september

Oj oj..

Det blev ingen uppdatering på lunchen idag, jag var nämligen inte hemma hos mamma och åt. Jag åt på Pasta huset, så jäkla gott där! På lunchen gick jag in i två affärer. Jag hittade två skärp och en sjal. :) Jag hittade egentligen mycket mer, men de får vänta! Vill helldre köpa nya saker till lägenheten. :)

 

Nu på slutet av jobb dagen har jag varit väldigt irriterad, men så går de när man har arbetskamrater som inte har hissar som går ända upp. Helt sopslut i huvet!

Senare idag kommer Martin hit, han ska äta med oss. Det blir tacos. Linus skickade sms imorse och sa att dom var sugna på det. Så då blir det de till middag idag. :) 

                                          
                                 Sjalen och dom två skärpen :)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Vadå...jobbar du som hissreparatör öhhhhhhhhhhh

2009-09-03 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0