3 september

"WTF"?!

Vad fan är det med blogg.se, sjukt irriterande! När man ska skriva inlägg så är det konstigt. Det blir inte som jag vill. När man ska kolla översikten är det väldigt konstigt. Jag ser bara de inlägget jag precis har skrivit. Då läggs det där det brukar ligga. Men alla gamla inlägg och kommentarer och så vidare visas inte där. De får jag kolla upp i arkivet.. Någon mer som har så här?
Hoppas dom fixar det snart, för det är jävligt jobbigt? Hoppas i alla fall att de inte kommer vara så här hela tiden!

Nej, nu ska jag ta min bettskena och sova! God natt gott folk!


                         Utsikten igårkväll
, mycket fint! :)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0