29 september

Snart oktober

Shit vad den här månaden har gått fort, dagarna har bara runnit iväg! Och väder har förändrats väldigt mycket! Idag när jag gick ut till bilen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl! Var tvungen att dra iväg ett sms till Molle och varna henne för det kalla vädret, då berättade hon att det bara var 2 grader ute!

Det är ju hur kallt som helst! Nu måste man verkligen ha jacka och halsduk på sig när man ska ut. När jag åkte till stället jag jobbar på såg jag en kille som gick i tshirt, PUCKO! Men man såg att han frös, ofta man inte vänder i dörren och hämtar jacka om man känner att det är så kallt ute!

 

Så vädret idag är, väldigt väldigt kallt och blåsigt!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: molle

jag röstar på ett varmare land snart snart snart

2009-09-29 @ 15:27:54
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Lars

Jag fick skrapa rutan på bilen i morse :-(

2009-09-29 @ 19:37:19
Postat av: Lars

Jag fick skrapa rutan på bilen i morse :-(

2009-09-29 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0