28 september

Diss!

Jag rå dissar verkligen mitt mobila bredband. Eller den här månaden har de gått bra tills vi nu har förbrukat dom där GB som man får surfa för. När man har gjort de sänker dom hastigheten men dom behöver ju inte sänka så mycket att det tar flera minuter att gå in på en hemsida.
Eller som när man är inne på Facebook och ska kolla på bilder så går inte det, dom kommer inte upp. Lite så där lagom irriterande! När man går in på bloggar så kommer inte hela designen upp och bilder i inläggen är bara att glömma. Vissa bloggar kommer jag inte ens in på..    Sjukt jävla irriterande!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Stackare. Du måste hitta en annan lösning på uppkoppling.

2009-09-29 @ 08:29:04
Postat av: koola anna

:( Jag har samma och mitt fungerar utmärkt. tokigt..

2009-09-30 @ 22:10:49
URL: http://kemp.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0