27 september

Fy satan..

Idag var det inte kul att vakna upp och se hur lägenheten såg ut och veta att idag står det städ på schemat! Flaskor överallt och massa dricka på på golvet. Man kan nästan undra om folk fick i sig någor att dricka igår. :P
Vi hade ju inflyttningsfest och firade Linus 20 årsdag igår. Det var mycket folk här och jag trodde det skulle vara trångt men det var faktist inte så trångt som jag trodde att det skulle bli.

Kul var det i alla fall, så tack alla som kom, hoppas ni hade lika kul som jag. Och tack för presenterna dom var jätte fina! :)


Jag har sett att min blogg är skit konstig, jag vet inte vad som har hänt. Jag har inte gjort något, och jag försöker spara inställningarna där man skriver in koder där man gör själva sidan men de funkar inte heller. :/ Hoppas det löser sig snart. :/






milla.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en mycket rolig kväll :)

2009-09-27 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0