23 september

Ååh!

Jag sitter och drömmer mig bort! Jag vill utomlands, bara slappa, sola, bada och bli brun! Det var ett tag sen jag var utomlands. Dom två senaste gångerna var jag i Turkiet. Trodde det skulle bli av förra sommaren men så blev det inte.

Tänk er själva att gå barfota längst stranden när vågorna spolar upp vatten på fötterna lite då och då, ååh! Ligga i värmen och svettas som en gris sen är det bara att gå ner till vattnet och svalka sig. Nej, fan man kanske ska ta och bli miljonär!

Kolla bara på dom här bilderna!








milla.


Kommentarer
Postat av: Natta

Åhh jag vill oxå! :D

2009-09-23 @ 19:46:41
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: edel

jag tycker att ni åker!!!!! :)

2009-09-23 @ 19:53:10
Postat av: Lars

Ta sista minuten en vecka.

2009-09-23 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0