22 september

Hidiho!

Idag har jag varit på Systembolget i Torshälla och jobbat. Bara för att dom inte börjar jobba förens 8 på morgonen så fick jag sovmorgon, fan vad skönt det var!
Vid 10 öppnar dom så 7 över 10 hade alkisarna redan varit där och handlat sitt för dagen. Helt jävla sjukt! sen var jag tvungen att åka iväg och hämta lite grejor som behövdes och när jag kom tillbaka kom det två poliser.
Då var det tydligen någon som hade försökt att snatta. Det var en äldre kvinna med utlänskt ursprung och pratade svenska med brytning. Hon stod och grinade ganska länge, men hon kunde väl tänkt liiite tidigare..

Haha, en ganska rolig förmiddag måste jag säga.. Och fort har den gått!
                                                                                                                         204
                                                                                                                         205
                                                                                                                         206




milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0