22 september

Usch!

Det är bara tisdag, även fast jag snart ska sova och det snart är onsdag så känns det tungt! Jag vill ha helg nu, orkar inte jobba mer. :P
Blev nog lite bortskämd när jag var hemma förra veckan. Det var skönt att bara slappa och inte gå upp tidigt.

Nyss kollade vi på Idol, är nog lite besviken. Det sista man fick se var inte alls bra men jag tycker om dom tre som sjöng så jag vill att dom ska gå vidare men det verkade inte som att dom skulle komma så långt när man fick höra juryn prata.

Men här har vi en låt som är riktigt bra, och man blir på så bra humör när man hör den!


                                           Mika - We are golden






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0