21 september

Tjola!

Igår blev det inte så mycket uppdateringar, eller det har inte blivit mycket alls den här helgen. Jag har inte haft så mycket att säga. Har väl inte det nu heller men några rader kan jag få ihop.

Idag jobbar jag för full men de går väldigt segt. Jag är jättetrött och det känns som att jag jobbar och jobbar men får inget gjort. Denna jobbdag började med att åka runt och hämta grejor på massa stället, inget var på plats.
Det tog sin tid och vid 9 började jag sätta plattor men nu har jag lunch. Sen ska jag åka tillbaka och fortsätta. Det kommer bli så att jag måste jobba lite längre idag så jag kommer komma hem ganska sent. :( Men va fan, det är ju pengar! ;D

Jag måste fortsätta att äta maten nu medans den är varm.






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0